Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Vanaf 8 april kunt u bestellingen doen in de nieuwe Doemee webshop. In de nieuwe webshop is het voor u nog makkelijker om een product te bestellen. De grootste verandering is dat u niet meer kunt inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Vanaf nu moet u inloggen met uw DigiD. De webshop werkt nog steeds op dezelfde manier. Heeft u vragen? Lees dan onderstaande veelgestelde. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met de Gemeente Emmen door te bellen 14 0591.

Veelgestelde vragen Webshop

VraagAntwoord
Hoe kan ik inloggen?Open internet en typ in de adresbalk: doemee.emmen.nl. Klik op de knop ‘Inloggen met DigiD’. Heeft u vragen over inloggen met DigiD of wilt u een DigiD aanvragen? Kijk dan op digid.nl.
Ik ben ingelogd in mijn profiel. Wat kan ik hier invullen?Hier kunt u uw contactgegevens doorgeven en wijzigen. U kiest hier hoe aanbieder en gemeente contact met u op kunnen nemen. Ook kunt u hier aangeven wat u leuk vindt. U geeft dan uw interessegebieden aan. Als er een nieuw product aan de webshop wordt toegevoegd in uw interessegebied, ontvangt u per mail een melding.
Hoe bekijk ik het aanbod?Boven in de menubalk staat een knop ‘aanbod’. Hier bekijkt u alle producten die op de Doemee webshop staan.
Hoe bestel ik een product?Onder het product dat u wilt bestellen, staat de knop ‘Toevoegen aan winkelmand’. Als u daar op klikt, wordt het product toegevoegd aan uw winkelmandje. Als u klaar bent met het uitzoeken van uw producten, klikt u op ‘Mijn winkelmandje’. U krijgt een overzicht van de producten die u net heeft geplaatst in het winkelmandje. Controleer goed of alles klopt. Klik dan op de knop ‘Doorgaan naar bestellen’. Uw product is nu besteld bij de aanbieder.
Hoe bekijk ik mijn bestellingen?U klikt op de knop ‘mijn bestellingen’. U ziet dan een overzicht van uw bestelde producten.
Ik heb iets besteld, maar wil het toch niet meer. Hoe kan ik dit annuleren?U kunt de bestelling annuleren bij de aanbieder. Als de aanbieder uw bericht heeft ontvangen, annuleren zij uw bestelling en storten het bedrag terug naar de gemeente. Het geld wordt teruggestort op uw tegoed in de Doemee webshop.
Ik wil graag een product bestellen dat niet op de webshop staat. Kan dit?Nee, u kunt alleen producten bestellen die in de webshop staan. Wel kunt u een aanbieder vragen het product aan te melden voor de webshop. De aanbieder kan zich aanmelden via de knop ‘voor aanbieders’ die u ziet in de menubalk voordat u inlogt. U kunt ook een e-mail sturen naar suggesties@emmen.nl

Andere berichten

Bekijk alle berichten